niedziela, 29 stycznia 2012

Aneta była na imprezie choinkowej

Aneta była na imprezie choinkowej organizowanej przez Koło Dzieci Niepełnosprawnych przy tutejszym TPD. Miłe, kameralne spotkanie. Upominki dla dzieci i "prawdziwy" Mikołaj. Dzieciaki szalały, muzyka grała, tańce, hulanki swawola . Aneta tańczyła, że hej.

Był Mikołaj i prezenty
Oraz tańce

Z ukochaną babcią





Szkoda tylko, że jak zwykle u nas frekwencja nie dopisała. Myślałam, że perspektywa paczek nakręci ilość uczestników, ale niestety. Można by tak wiele rzeczy zorganizować, ale chyba nasze koło nie przetrwa próby czasu. Chyba nie wszyscy rodzice są zainteresowani, część osób nie ma czasu, trudno. W każdym razie na spotkaniu było bardzo miło, dzieciaki zadowolone. Mało co, a nas też by nie było. Aneta ciągle kaszle, przeziębienie, które łapnęło ją jakiś czas temu, chyba nie przeszło. Bardzo chciała jechać, czuła się dobrze, a na tańcach zrobiło jej się słabo i miała zawroty głowy. Byłyśmy w piątek u lekarza, leki dał te same co już jej zaczęłam podawać w domu, coś tam dołożył na noc. Poczekamy, zobaczymy. Ale zdecydowałam, że przyszły tydzień spędzi w domu i nie będzie jeździła na warsztaty. Żadne płacze nic nie pomogą, siedzi w domu, aż się nie wykuruje. Tylko jak jej to powiedzieć ;/.

Oczywiście wyjazd nie mógłby się obyć bez przygód. Hamulce mi przyłapały w kole, odruchowo chyba zaciągnęłam ręczny przed ośrodkiem, niecałe trzy godziny i trochę mrozu. Wystarczyło. Próbowałam podjechać kawałek, myślałam, że puszczą i guzik. Niestety musiałam dzwonić po pomoc do mężusia, dobrze, że to tylko 20 km. Chłopaki przyjechali, odkręcili koło, poleli gorącą wodą w termosu (a właściwie herbatą) i puściło. Dobrze, że mi jeszcze paliwa nie zabrakło, bo byłam przed wizytą na stacji, a grzać się przecież w samochodzie musiałyśmy.

2 komentarze:

  1. Witam ,bardzo ale to bardzo fajna stronka ,super teksty i zdjęcia .
    Prace -obrazy naprawde fantastyczne .
    Życzę dużo zdrowia .
    E-dad z Zakątka 21

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie dziękujemy za komplementy :-)

    OdpowiedzUsuń