wtorek, 14 lutego 2012

Aneta bardzo lubi czytać książki

Aneta bardzo lubi czytać książki. Idzie jej to coraz lepiej i naprawdę jestem dumna z jej postępów. Jeszcze niedawno czytała takie proste książeczki jak na fotce, teraz już coraz trudniejsze.

 Cieszy mnie zwłaszcza jej chęć do czytania, że tak to lubi i że książki szanuje. Uważam to za wielki plus w dzisiejszych czasach, gdzie co drugi Polak nie przeczytał w ciągu ubiegłego roku żadnej książki :wow:. Czyli moja córka podnosi średnią ;-). Przebrnęła już przez naszą malutką gminna bibliotekę i teraz jeździmy do drugiej w pobliskim mieście. Aneta wybiera coraz "trudniejsze" pozycje. Fakt, że głównym czynnikiem wpływającym na jej wybór są ilustracje. Zwłaszcza Disney jest na topie. Ale też wszelkiego rodzaju baśnie.Ostatnio na tapecie są książki, które dostała od Mikołaja. Ze wszystkich prezentów ten przypadł jej najbardziej do serca. Co prawda teraz kiedy jeździ na WTZ ma już trochę mniej czasu na czytanie, ale czyta praktycznie codziennie, choćby po kawałku.
A mi w trakcie pisania przypomniało się, że miałam zadzwonić do biblioteki i przedłużyć książki . Ciekawe, czy już nie naliczą mi kary. Ach, ta moja dziurawa pamięć.

3 komentarze:

  1. Czytaj Anetko dzięki ksiązkom dużo się dowiesz, wzbogacisz swoje słownictwo i wyobraźnie. Ja zawsze kochałam książki cieszę się, że i ty je kochasz.
    Gosia
    http://alusia-czarodziejka.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Anetko, buziaki od trochę mniejszego mola książkowego... Zuzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anetko czytaj, Tomek uwielbia komiksy. Może na zlocie wymienimy się ciekawymi książkami :D

    OdpowiedzUsuń