środa, 2 maja 2012

Święto Flagi i rodzinny piknik

byu1i_flaga-polska 

Dziś Dzień Flagi. Jak co roku  Warsztat Terapii Zajęciowej brał udział w  jego organizacji. Od połowy kwietnia trwało szycie flag, które dziś rozdano mieszkańcom gminy, podczas spotkania patriotycznego przy ratuszu.
Po oficjalnej części spotkania zorganizowano rodzinny piknik na terenie warsztatów. Były kiełbaski z grilla, ciasto, kawa i napoje. Okazja do spotkania i rozmów w szerszym gronie z uczestnikami i ich rodzicami. Aneta przypominała mi już od tygodnia, że mam przyjechać. Oczywiście byłam. Aneta bardzo zadowolona, na tyle, że kategorycznie odmówiła powrotu ze mną samochodem: ona wraca busem i już! Obraziła się dosłownie. Co było robić, przyjechałam sama, a ona pół godziny po mnie busem. Duży wpływ chyba na jej decyzje miało to, że Wojtek też wracał busem ;-). W trakcie jazdy odebrałam telefon od obrażalskiej: mamo, nie będziesz na mnie zła? Przepraszam, że chciałam jechać busem. Nie bądź na mnie zła. No i jak tu się na nią gniewać?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz