sobota, 16 czerwca 2012

My już w domu

My już w domu od czwartku. Pozostał tylko wspomnień czar, kilka zdjęć i miłe znajomości. Czas wziąć się za domowe obowiązki. Aneta już w piątek pojechała na WTZ, "do pracy" jak to ona mówi. Na mnie czeka ogródek warzywny.

Ponieważ nie zawsze jest tak fajnie jak by się chciało, jest też i niemiła wiadomość. Podczas naszego pobytu nad morzem spalił nam się garaż i kurnik wraz z kurczakami. Im bliżej domu byłam, tym więcej się obawiałam widoku jaki zastanę. Co innego wiedzieć,a widzieć. Aneta też była zestresowana. Przez pierwszy dzień odwracała głowę od tamtej strony podwórka. Nie chciała tam patrzeć.Mąż uprzątnął już pogorzelisko, więc praktycznie są to teraz puste, osmalone mury.
Na szczęście zdążyli wyciągnąć na czas rower Anety, tylko siodełko ucierpiało z lekka.
Czeka nas więc teraz z mężem praca nad odbudową. Bardziej tą mąż będzie się z tym zmagał, ja jestem tylko transportowcem i pomocnikiem. Jakoś to będzie, bo musi być. Innej opcji nie ma. Najważniejsze, że nikomu nic się nie stało- i tego się trzymam.

Na poprawę nastroju -pożegnalny zachód słońca w Sarbinowie:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz