środa, 18 lipca 2012

Dziś Aneta kończy 23 lata

  
Dziś Aneta kończy 23 lata. Ciśnie się na usta: kiedy to minęło?! Z małego tak wyczekiwanego szkraba zamieniła się w dorosłą kobietę. Choć ta jej dorosłość zawsze będzie ubrana w cudzysłów. Nic to, ja też już dawno wyrosłam z pytań dlaczego... czemu ja...dlaczego właśnie nam... Aneta jest szczęśliwa, zadowolona ze swojego życia, widzę to ja, potwierdzają to nasi znajomi, więc co nam więcej trzeba?
Oficjalne uroczystości, czyli tort, szampan, prezenty i goście planowane są na sobotę. Choć moja cwaniara właśnie wyciągała do mnie rękę i mówi: mama, mam urodziny, daj kasę na konto do telefonu, na prezent, hahahaha. Muszę też przedzwonić do męża i przypomnieć, że ma kupić jej jakiś drobiazg. Inaczej będzie miał przechlapane po powrocie ;-).
Wszystkiego najlepszego moja kochana córeczko.

5 komentarzy:

  1. Wszystkiego co najlepsze dla Ciebie Aneto! Zdrowia, fantastycznych przyjaciół i nieprzemijającego dobrego humoru! Jestem Twoją fanką. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aneta, Ty wspaniała kobietko. Z Kingą życzymy Ci dużo zdrowia,spełnienia wszystkich marzeń i znakomitego humoru tak jak do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego naj...naj...najlepszego!!!!Zdrówka i uśmiechu każdego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja spóźnione, ale szczere życzenia urodzinowe dla Anetki przesyłam !!! Dużo dużo zdrówka, i głowy pełnej marzeń, no i żeby te marzenia się spełniały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spóźnione, ale bardzo szczere życzenia
    - zdrowia, mnóstwa powodów do uśmiechu i samych szczęśliwych w życiu zdarzeń :)

    OdpowiedzUsuń