środa, 10 października 2012

Na jednym wózku

Kliknij w logo konkursu i oddaj na nas swój głos:
Ranking blogów kampanii społecznej Na jednym wózku

Na jednym wózku to ogólnopolska kampania na rzecz rodzin dzieci niepełnosprawnych, której celem jest zwrócenie uwagi na potrzeby oraz problemy rodziców, rodzeństwa i bliskich dzieci z niepełnosprawnością. Kampania jest prowadzona pod honorowym patronatem Małżonki Prezydenta RP Pani Anny Komorowskiej.
W ramach tej akcji prowadzony jest konkurs na blog, w którym udział biorą blogi tworzone przez członków rodzin dzieci z różnymi niepełnosprawnościami. Opisy zmagań z chorobą, ale także optymizmu, nadziei i ogromnej miłości. Dowody na to, że mimo choroby można być szczęśliwym. 
Tu możesz dowiedzieć się więcej , a także zobaczyć pozostałe blogi konkursowe.

Blog Anety także bierze udział w tym konkursie. Więc zapraszamy do klikania.
Na jeden blog z każdego unikalnego numeru IP może zostać oddany jeden głos dziennie a głosować można od 1 września aż do północy 15 grudnia 2012r. Wystarczy tylko kliknąć w wyżej zamieszczony baner konkursu, który znajduje się także na górze strony. Za każdy oddany głos na nasz blog serdeczne podziękowania.

4 komentarze:

  1. Kliknięte.
    Zamieść też ogłoszenie na zakątku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak małpka też się zgłosiłam:) Nie zmienia to faktu ,że życzę Wam wygranej.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już jakiś czas widziałam ten konkurs, ale się zgłosiłam dopiero jak nasze dziewczyny tam zobaczyłam ;-).

      Usuń
    2. I ja kliknęłam. Cieszę się, bardzo się cieszę, że zgłosiłaś blog Anety do konkursu! W kupie raźniej. ;)

      Usuń