wtorek, 5 lutego 2013

Ma talent

Ma talent do śpiewania. Aneta. A przynajmniej ona tak uważa. Normalnie gwiazda disco polo rośnie mi pod bokiem. Wokal i gitara. Bardzo prosi mnie jeszcze o mikrofon, ale taki który "słychac".  Nie mam pojęcia jaki to, bo ma już taki od karaoke ale jego nie "słychać". Albo ja nie umiem go podłączyć na naszym komputerze.
Moja artystka zażyczyła sobie żeby ją sfilmować:



------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Okres rozliczeniowy w pełni. Dla wszystkich, którzy właśnie rozliczają się z podatku i wypełniają formularze PIT mamy ułatwienie. Po prawej stronie u góry są dwa przyciski: pobierz program i drugi: wypełnij PIT on-line. Programy pochodzą ze strony Fundacji Dzieciom "Zdążyć z Pomocą". W zależności od chęci można kliknąć i wypełnić swoje rozliczenie podatkowe. Będziemy niezmiernie wdzięczni jeśli ktoś z Was zechce wspomóc w ten sposób leczenie i rehabilitację Anety i wpisze w rubrykę cel szczegółowy jej dane: 9891 Gołębiewska Aneta.

5 komentarzy:

  1. Anetko prawdziwie Ty masz talent!!!! Jesteś wspaniała, cudnie grasz i śpiewasz!!! Serdecznie pozdrawiamy:) Buziaczki dla Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to brak komentarzy?
    Wielkie brawa i bis.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to nie widzę aby wersja Anety znacznie różniła się od oryginału;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super koleżanko!! Śpiewasz bardzo ładnie.
    Grażynko Aneta na pewno chciałaby taki mikrofon, który można kupić w sklepach zabawkarskich. Plastikowy w takich intensywnych kolorach i dają taki charakterystyczny pogłos. Pewnie o taki jej chodzi. Monika kiedyś taki miała, a może jeszcze gdzieś go ma. Pozdrawiam - Bogna - mama Moniki

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki to ma :-). Jej raczej chodzi o taki poważniejszy. Ostatnio znowu powróciła do tematu keyboardu. I tłumaczy mi, że ma być razem z mikrofonem, żeby mogła śpiewać I żeby "było głośno słychać".

    OdpowiedzUsuń