środa, 13 lutego 2013

Uśmiechnij się mamo

Uśmiechnij się mamo! Poczuj wiosnę! Tak to oznajmiła mi dziś Aneta w samochodzie. Popatrzyłam się na nią spod oka, a ona mi tłumaczy: już niedługo będzie wiosna! No nie wiem, droga śliska, śnieg na polach, a ta z wiosną wyskakuje. Gdzie ją wypatrzyła?!

Minę może rzeczywiście miałam skwaszoną, bo musiałam po nią jechać i zabierać ją z warsztatów na telefon. Zadzwoniła instruktorka, że Aneta źle się czuje, boli ją brzuch i ma nudności. Co miałam robić, wsiadłam w samochód i pojechałam dwadzieścia kilometrów specjalnie po nią żeby usłyszeć: po co przyjechałaś mamo, już mnie brzuch nie boli, nie jadę do domu. No i przywiozłam do domu moją córkę, która cały czas podkreśla, że dobrze się czuje i jutro idzie na warsztaty. Tak szczerze to ja nawet nie próbuję sobie wyobrazić, że jutro by jej coś było. Gdybym miała ją zatrzymać w domu to dopiero byłby horror. Przecież jutro WALENTYNKI.




------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Okres rozliczeniowy w pełni. Dla wszystkich, którzy właśnie rozliczają się z podatku i wypełniają formularze PIT mamy ułatwienie. Po prawej stronie u góry są dwa przyciski: pobierz program i drugi: wypełnij PIT on-line. Programy pochodzą ze strony Fundacji Dzieciom "Zdążyć z Pomocą". W zależności od chęci można kliknąć i wypełnić swoje rozliczenie podatkowe. Będziemy niezmiernie wdzięczni jeśli ktoś z Was zechce wspomóc w ten sposób leczenie i rehabilitację Anety i wpisze w rubrykę cel szczegółowy jej dane: 9891 Gołębiewska Aneta.

1 komentarz: