czwartek, 7 lutego 2013

W dobry nastrój

W dobry nastrój wprawiła mnie taka historia:
Wieczorem do Anety zadzwonił kolega z WTZ i poprosił mnie do telefonu. Aneta pokazała mu kalendarzyk z prośbą o 1% i chłopka bardzo się przejął. Najpierw bardzo ciepło mówił o Anecie, że on ją bardzo lubi, że się nią opiekuje i w ogóle bardzo wesoła z niej kobieta, bo się ciągle śmieje. Otóż ten kolega bardzo się przejął tym apelem o 1% i pytał się mnie jak może pomóc Anecie, czy też może wziąć w tym jakiś udział. Zaproponował, że może gdzieś roznosić ulotki. Co miałam odpowiedzieć? Powiedziałam, że przy najbliższym spotkaniu dam mu kilka kalendarzyków, żeby zostawił w sklepie. To on jeszcze miał do mnie prośbę, czy może jeden zostawić sobie na pamiątkę w portfelu.

Normalnie rozwalił mnie kompletnie. Nie spodziewałam się, wprost serce się raduje na takie historie... 



------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Okres rozliczeniowy w pełni. Dla wszystkich, którzy właśnie rozliczają się z podatku i wypełniają formularze PIT mamy ułatwienie. Po prawej stronie u góry są dwa przyciski: pobierz program i drugi: wypełnij PIT on-line. Programy pochodzą ze strony Fundacji Dzieciom "Zdążyć z Pomocą". W zależności od chęci można kliknąć i wypełnić swoje rozliczenie podatkowe. Będziemy niezmiernie wdzięczni jeśli ktoś z Was zechce wspomóc w ten sposób leczenie i rehabilitację Anety i wpisze w rubrykę cel szczegółowy jej dane: 9891 Gołębiewska Aneta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz