środa, 20 marca 2013

Dostałam zaproszenie

Dostałam w tym miesiącu takie oto zaproszenie:

Szanowni Państwo,
  Fundacja „Promyk Słońca” we współpracy z Parlamentarnym Zespołem ds. Osób Niepełnosprawnych ma
zaszczyt zaprosić Państwa na
podsumowanie kampanii „Na jednym wózku”
zrealizowanej pod honorowym patronatem Małżonki Prezydenta RP,
Pani Anny Komorowskiej
połączone z uroczystością wręczenia nagród w konkursie blogów
Uroczystość odbędzie się w Sali Kolumnowej Sejmu RP przy ul. Wiejskiej
16 kwietnia 2013 roku o godzinie 12.00.
Patronat honorowy nad uroczystością objęła Marszałek Sejmu Pani Ewa Kopacz.

Zdecydowałam się pojechać z Anetą. Okazja do poznania ciekawego miejsca, nowych ludzi jadących "na jednym wózku" oraz do spotkania ze znajomymi, bo z kilkoma osobami znamy się już osobiście.
Trochę się wahałam, niepewna swoich umiejętności przemieszczania się po Warszawie, ale od czego jest nawigacja. Trochę też ta forma Anety szwankuje, ale jestem optymistką, że z nadejściem wiosny wszystko się wyklaruje. 

Właśnie dziś pierwszy dzień astronomicznej wiosny. Hmmm, nie wiem jak gdzie ale u nas jakoś go nie widać spod śniegu. Taki oto obrazek miałam wczoraj ze swojego okna, kiedy to kolderka ze śniegu zsuwała się po daszku werandy. Dziś na daszku już świeża warstwa.






--------------------------------------------------------------------------------------------------------- Okres rozliczeniowy w pełni. Dla wszystkich, którzy właśnie rozliczają się z podatku i wypełniają formularze PIT mamy ułatwienie. Po prawej stronie u góry są dwa przyciski: pobierz program i drugi: wypełnij PIT on-line. Programy pochodzą ze strony Fundacji Dzieciom "Zdążyć z Pomocą". W zależności od chęci można kliknąć i wypełnić swoje rozliczenie podatkowe. Będziemy niezmiernie wdzięczni jeśli ktoś z Was zechce wspomóc w ten sposób leczenie i rehabilitację Anety i wpisze w rubrykę cel szczegółowy jej dane: 9891 Gołębiewska Aneta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz