niedziela, 31 marca 2013

Mamy Wielkanoc

Mamy Wielkanoc zaśnieżoną w tym roku, ale przesyłamy jak najserdeczniejsze życzenia i mamy nadzieję, że rodzinna atmosfera roztopi choć trochę lód na dworze.

U nas gościnnie. Przyjechały siostry Anety. Koszyk dla jednej z nich zrobiony. Oto dowód:

Praca Anety
już w rękach właścicielki

druga siostra zachwycona szczeniaczkiem


 
i jeszcze jeden gość ;-)

 Byłyśmy u babci na kawce, ale już wróciliśmy, bo Aneta była zmęczona. Ja też już jestem tym zmęczona :-(.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Okres rozliczeniowy w pełni. Dla wszystkich, którzy właśnie rozliczają się z podatku i wypełniają formularze PIT mamy ułatwienie. Po prawej stronie u góry są dwa przyciski: pobierz program i drugi: wypełnij PIT on-line. Programy pochodzą ze strony Fundacji Dzieciom "Zdążyć z Pomocą". W zależności od chęci można kliknąć i wypełnić swoje rozliczenie podatkowe. Będziemy niezmiernie wdzięczni jeśli ktoś z Was zechce wspomóc w ten sposób leczenie i rehabilitację Anety i wpisze w rubrykę cel szczegółowy jej dane: 9891 Gołębiewska Aneta.

4 komentarze:

  1. Piękny koszyczek. Wiedziałam, że Aneta zdąży z wykonaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świąt ciepłem tchnących, malowanych rodzinnym stołem
    Radosnych i pachnących jak łąka po zimowym śnie
    Kiedy ziemia pachnie życiem po odchodzącym mrozie
    Świąt dających nadzieję na zmartwychwstanie.
    (B.H)
    Życzę

    Grażyna, a jak Aneta? Lepiej? Koszyczek cudny. Bardzo mi się podoba.Szkoda, że nie można takiego kupić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiego koszyczka na pewno nie można kupić, jest jedyny i niepowtarzalny w swoim rodzaju ;-).
    Aneta jak Aneta. Wczoraj poczuła się słabo w gościnie. W domu było wszystko ok, i wstała dziś rano też pełna werwy. Powiedziałam jej, że jutro ma wolne. Oszustka jestem, ale nie chcę aby się przejmowała i nich mi na spokojnie jeszcze posiedzi jeden dzień w domu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uściskaj ja ode mnie. Może ona wyczuwa te wszystkie wahania pogodowe? Może tak reaguje na brak słońca? Wcale nie jesteś oszustka, dzisiaj "prima aprilis"?
    BaHa

    OdpowiedzUsuń