poniedziałek, 4 marca 2013

Siedzi i ryczy

Siedzi i ryczy dziś Aneta od rana, bo bus nie przyjechał. A ona strasznie chce na warsztaty jechać. Stęskniona po weekendzie. Zwłaszcza, że od czwartku już  nie była.

Właściwie to już w środę zabrałam ją wcześniej na telefon, bo zasłabła. Pojechałam z nią do lekarza, nie wiadomo, złożył na niskie tętno i ciśnienie. Zmniejszył dawkę jednego z leków. Zobaczymy. Jeszcze w czwartek rano znalazłam ją na podłodze w kuchni, zasłabła i upadła. Na szczęście nie straciła przytomności ani nie potłukła się. Ale co ja przeżyłam na ten widok to moje... Próbuję umówić ją teraz na wizytę u kardiologa, czuje się lepiej ale wolałabym żeby ją jakiś specjalista oglądnął.
Choć specjalistów to mamy nadmiar ostatnio. W tamtym tygodniu endokrynolog i ortopeda, pojutrze jedziemy do dermatologa, a za tydzień znowu ortopeda. Jeszcze chcę gdzieś wcisnąć tego kardiologa i dentystę.  Acha, i kontrolne wyniki muszę zrobić. Zebrało sie tego.

A dziś płaczek siedzi i ryczy, bo rozbierać się kazałam. Siedziała już w kurtce jak zadzwonił telefon, że bus się popsuł. Nie wiadomo też jak będzie jutro. W środę ma lekarza, więc też nie pojedzie, wolę nie myśleć co się będzie działo. Włączyłam jej kanał disco polo w tv, może humor wróci. Nie potrafię sobie już przypomnieć, co ona robiła całymi dniami jak nie chodziła na te warsztaty.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Okres rozliczeniowy w pełni. Dla wszystkich, którzy właśnie rozliczają się z podatku i wypełniają formularze PIT mamy ułatwienie. Po prawej stronie u góry są dwa przyciski: pobierz program i drugi: wypełnij PIT on-line. Programy pochodzą ze strony Fundacji Dzieciom "Zdążyć z Pomocą". W zależności od chęci można kliknąć i wypełnić swoje rozliczenie podatkowe. Będziemy niezmiernie wdzięczni jeśli ktoś z Was zechce wspomóc w ten sposób leczenie i rehabilitację Anety i wpisze w rubrykę cel szczegółowy jej dane: 9891 Gołębiewska Aneta.

2 komentarze:

  1. Współczuję Anecie, tak się nastawiła... A tu takie rozczarowanie! Ale nie ma tego złego. Aneta, jak wrócisz na zajęcia to dopiero będzie opowiadania!
    Buziakuję słonecznie
    BaHa

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedna Aneta...:(( Nie dość, że nie może uczestniczyć w warsztatach, to jeszcze mama organizuje rajd po specjalistach. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło;) Disco polo i komputer przez cały dzień mogą osłodzić domową niewolę.

    OdpowiedzUsuń