niedziela, 28 kwietnia 2013

Odwiedziny w sejmie

Odwiedziny w sejmie były dla nas niezapomnianym przeżyciem. I to z różnych względów. Ale tak po kolei.
Jak już wcześniej wspominałam dostałyśmy z Anetą zaproszenie  na uroczyste podsumowanie kampanii "Na jednym wózku" organizowane przez  Fundację "Promyk Słońca" w  Sali Kolumnowej Sejmu. Na początku niezdecydowana postanowiłam jednak jechać i połączyć to z odwiedzinami u rodziny mieszkającej w okolicach Warszawy. I ruszyłyśmy w drogę. Podróż mijała fajnie do czasu, aż Anecie nie zaczęło się robić słabo w samochodzie, i to do tego stopnia, że odwiedziłyśmy w mijanej miejscowości ośrodek zdrowia. Zrobiono jej ekg, obejrzał ją lekarz, ale nic nie stwierdził. Z braku wyjścia( daleko od domu, a blisko celu podróży) pojechaliśmy dalej. Spędziłyśmy miły dzień u rodziny,a następnego ranka ruszyłyśmy z Anetą do Warszawy. Samochód postawiłam oczywiście za daleko i musiałyśmy spory kawałek iść, ale poza tym było ok. Nie spóźniłyśmy się, wysłuchałyśmy konferencji, kilku przemówień, oklaskiwałyśmy rozdanie nagród( w tym naszej koleżance Marzence), spotkałyśmy dawno nie widzianych znajomych, zwiedziłyśmy kawałek sejmu, był poczęstunek... Słowem fajne spotkanie.
Aneta oglądała ze mną zdjęcia i pyta się, kiedy jeszcze raz jedziemy, bo bardzo jej się tam podobało

Tylko zakończenie nas przerosło i było całkowicie niespodziewane, ale o tym w następnym poście, bo to cała historia.

Kilka fotek z wyjazdu:
na postoju,  granica na Orzycu była najtrwalszą linią graniczną w Europie (przetrwała w sumie ponad 600 lat).
w gościach, od razu przypadły sobie do gustu :-)

przed salą obrad

drzwi do Sali Kolumnowej

spotkałyśmy znajomych

w sejmowych kuluarach

"nasz" stolik (zdjęcie od BaHy)
przed wejściem

hol przed salą kolumnową

z "sejmową" koleżanką ;-)

C.d.n.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Okres rozliczeniowy się kończy. Dla wszystkich, którzy właśnie rozliczają się z podatku i wypełniają formularze PIT mamy ułatwienie. Po prawej stronie u góry są dwa przyciski: pobierz program i drugi: wypełnij PIT on-line. Programy pochodzą ze strony Fundacji Dzieciom "Zdążyć z Pomocą". W zależności od chęci można kliknąć i wypełnić swoje rozliczenie podatkowe. Będziemy niezmiernie wdzięczni jeśli ktoś z Was zechce wspomóc w ten sposób leczenie i rehabilitację Anety i wpisze w rubrykę cel szczegółowy jej dane: 9891 Gołębiewska Aneta.