wtorek, 9 kwietnia 2013

Pierwsze koty za płoty.

Pierwsze koty za płoty. Wczoraj był pierwszy dzień Anety w Środowiskowym Domu Samopomocy. Obie żyjemy ;-).
Aneta zadowolona. Na ŚDS dziś kręciła rurki z gazet, więc zakres obowiązków się jej nie zmienił. Ma "inne" koleżanki i kolegów. Nie mają internetu w komputerze to duży minus dla niej.   I jadła tort, bo były urodziny pani Edyty(wiedziała kiedy pojechać pierwszy dzień) . To tyle dowiedziałam się z jej opowiadania jak przyjechała po południu.
Pojechałam wczoraj porozmawiać i zawieźć jej reklamówkę z klamotami. Powiedziałam rano, że będę o dziesiątej, więc pięć po dziesiątej miałam już od niej telefon, dlaczego nie jadę....
 

Sama nie lubię zmian i chyba stąd moje obawy co do tej aklimatyzacji Anety, zwłaszcza że tak bardzo była związana w Warsztatem. Pierwsze koty za płoty, ważne że nie zraziła się w jakiś sposób do ŚDSu. Wspomina warsztaty, mówi, że było jej troszkę smutno i tęskni, to chyba normalne. Ale sama też stwierdza: "nie będę myśleć o warsztatach, nie mogę tam iść, teraz chodzę na szkolną." Czyli wie, że zmiana jest nieuchronna. Bardzo dobrze też, że jeździ tym samym busem, czyli w tej kwestii nic się ie zmieniło, nawet kolega, z którym nadal siedzi w busie i który nadal otwiera jej drzwi.
Tak więc wróciła uśmiechnięta, dużo opowiadała co się działo i co tam mają, co robiła.
Pamiętam jak półtora roku temu obawiałam się jej pobytu w WTZ, a było nadspodziewanie dobrze..
Oby i tu tak było.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Okres rozliczeniowy w pełni. Dla wszystkich, którzy właśnie rozliczają się z podatku i wypełniają formularze PIT mamy ułatwienie. Po prawej stronie u góry są dwa przyciski: pobierz program i drugi: wypełnij PIT on-line. Programy pochodzą ze strony Fundacji Dzieciom "Zdążyć z Pomocą". W zależności od chęci można kliknąć i wypełnić swoje rozliczenie podatkowe. Będziemy niezmiernie wdzięczni jeśli ktoś z Was zechce wspomóc w ten sposób leczenie i rehabilitację Anety i wpisze w rubrykę cel szczegółowy jej dane: 9891 Gołębiewska Aneta.

2 komentarze:

  1. No i super, Aneta będzie teraz górą. Bardzo się cieszę. Będzie dobrze! Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu się spotkamy.

    OdpowiedzUsuń