sobota, 11 października 2014

Aneta po raz pierwszy..

Aneta po raz pierwszy wystąpiła publicznie. Dumnie brzmi, choć w rzeczywistości to trochę za duże słowo "wystąpiła". Z okazji Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego, uroczystości zorganizowanej w ratuszu, min. przez nasze TPD, wysłuchaliśmy kilku ciekawych prelekcji i obejrzeliśmy wystawę prac uczestników WTZ I ŚDS. Był też krótki występ wokalny grupy z ŚDSu. Aneta też tam była, kartkę dzielnie trzymała, nawet po cichutku śpiewała i tyle jej było widać... hehehe.. głowa cały czas spuszczona a w oczach łzy wzruszenia. Tak to moje dziewczę przeżywało to śpiewanie.
Mamy kilka fotek, ze strony ŚDS.





4 komentarze:

  1. Najtrudniejszy pierwszy krok.....pokonała tremę,kolejny występ już będzie solo ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję :))). Ale poziom emocji był ogromny, jestem dumna z samego faktu, ze w ogóle nie uciekła z tej tremy ;-)

      Usuń
    2. Wspaniale! Ja też jestem dumna z Anety! :) Musiało to być dla niej wielkie przeżycie.

      Usuń
    3. Oj, na pewno wielkie. Ale widać też było po niej, jaka jest zadowolona i dumna z tego śpiewania.

      Usuń