wtorek, 9 czerwca 2015

Czy u Was ...

Czy u Was też tak zimno w tym czerwcu? Aneta co rano zakłada bluzę do busa, a ja już któryś dzień z kolei palę w kominku i w centralnym. Niemożliwość.
Ogólnie w związku z tym ubieraniem się Anety mamy co wieczór taką samą rozmowę. Mówię jej, żeby przygotowała sobie na rano ubrania, a ta mi na to, że nie umie i ja to lepiej robię. Tłumaczę, że jak będzie się starała, to też będzie umiała. Stanęło na tym, że ona wykłada swoje propozycje(z oporami), a ja je akceptuje lub nie ;-). Ostatnio ma z tym problem, bo w związku z remontem w domu ma odrobine zagracony pokój i nie ma dostepu do wszystkich szafek. Z czego jest ogólnie chyba zadowolona, bo to ja muszę jej pomagać.

Zapisałam się do nowego projektu dla rodziców dzieci z niepełnosprawnością „Margines , my nie chcemy tam być” prowadzonego przez tutejsze TPD. Trochę ma się dziać.
W ramach projektu odbędzie się:
1. Trzydniowy wyjazd integracyjno-terapeutyczny dla rodziców i dzieci.
2. Zajęcia edukacyjne z specjalistami (seksuolog, terapeuta, psycholog, prawnik) – 6 spotkań
3. Trzy warsztaty rękodzielnicze (scrabooking, tworzenie
biżuterii , shabby chic)
4. Zajęcia fitness (karnety na 4 miesiące).
Może być fajnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz