wtorek, 26 marca 2013

Aneta ma holtera ... i coś jeszcze

Tak to mniej więcej wygląda
Aneta ma holtera ciśnieniowego. Dziś rano o ósmej założony i do jutra rana ma wytrzymać. Do tej pory miała zakładane tylko holtery robiące zapisy ekg. Po raz pierwszy natomiast ma zapis ciśnienia. Mankiet założony na ramię i pudełko przyczepione do pasa. Co pół godziny mankiet pompuje się i mierzy ciśnienie. Niezbyt  przyjemne. Aneta taka jakaś rozżalona, że teraz pod wieczór aż się popłakała, że już nie chce tego holtera. Szkoda mi jej, ale do rana musi wytrzymać. Ciekawi mnie wynik, zwłaszcza teraz po odstawieniu jednego z leków. Zauważyłam, że ciśnienie odrobinę jakby jej się podniosło, a tętno to nawet więcej niż odrobinę. Ale nic konkretnego się nie dowiem przed wizytą u kardiologa, a to dopiero 10 kwietnia. Zrobiłam jej też podstawowe wyniki z krwi, ma leciutką anemię i łyka żelazo.



**********
Dziś jest też jej wielki dzień, bo spełniła swoje małe marzenie.
Aneta kupiła sobie dziś mini wieżę, sama ją wybrała, zażyczyła sobie, że ma być też na kasety(makabra jak takie ciężko dostać). Na tę wieże oszczędzała uczciwie i wytrwale już ponad rok pieniądze z treningu finansowego WTZ. Ciągle o niej mówiła, że ma być na płyty, na kasety, ma mieć głośniki i ma być czarna. I dziś ją ma. Za jej pieniądze, sama wybrała i jest tylko jej- to ją najbardziej cieszy. I z tego jest też najbardziej dumna.
Nauka obsługi trwała 15minut, a teraz ciągle siedzi na fotelu i słucha kaset.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------- Okres rozliczeniowy w pełni. Dla wszystkich, którzy właśnie rozliczają się z podatku i wypełniają formularze PIT mamy ułatwienie. Po prawej stronie u góry są dwa przyciski: pobierz program i drugi: wypełnij PIT on-line. Programy pochodzą ze strony Fundacji Dzieciom "Zdążyć z Pomocą". W zależności od chęci można kliknąć i wypełnić swoje rozliczenie podatkowe. Będziemy niezmiernie wdzięczni jeśli ktoś z Was zechce wspomóc w ten sposób leczenie i rehabilitację Anety i wpisze w rubrykę cel szczegółowy jej dane: 9891 Gołębiewska Aneta.

1 komentarz:

  1. Szacun Aneta, mnie brak silnej woli do konsekwentnego oszczędzania . Pokonałaś mnie! Super.
    Grażyna, jestem dobrej myśl. Serce Anety nie jest zagrożone.
    BaHa

    OdpowiedzUsuń