środa, 13 marca 2013

Chwalimy się

Chwalimy się, bo mamy czym. Aneta we wtorek była na konsultacji u stomatologa. Miało być szybko i miło, okazało się, że nie do końca bo w jednym zębie jest próchnica. Pan doktor wziął nas obie z zaskoczenia: i co robimy? Robimy, przytaknęłam. ... I udało się. Z małymi przerwami na tłumaczenia i odpoczynek, i na kilka małych łez udało się rozwiercić, wyczyścić i założyć plombę na piątce. Uf. jaka jestem zadowolona. Aneta dumna jak paw, bo chwalę ją wszędzie i wszystkim.
Troszkę się bałam, żeby nie zasłabła na tym fotelu, ale nic takiego nie miało miejsca. nawet po wszystkim dała jeszcze polakierować zęby.
Jedyny zgrzyt to koszt takich usług, bezpłatna służba zdrowia to mit. Dopłata za plombę, płatne lakierowanie. Trudno, jednak najważniejsze, że w ogóle dała sobie wyleczyć zęba na fotelu, bez narkoz, szpitali. To się liczy najbardziej.

Poradnia ortopedyczna to kompletna porażka. Była na dwóch wizytach w ciągu dwóch tygodni, lekarz przepisał jej nawet buty ortopedyczne... wcale jej nie badając. Szok. Mogłam iść tam bez niej, po co było ją targać 50km drogi w jedną stronę. Obejrzał tylko zdjęcia jej stóp i powiedział, że operacja nie jest na razie konieczna i można to zniekształcenie korygować butami. Jaka operacja?! Zaczęłam coś o jej kolanach to kazał mi iść do apteki po maść, farmaceuta mi jakąś doradzi.

Od piątku zasłabła dwa razy. Odstawiam jedne leki nasercowe i obserwuje. Na razie na WTZ nie chodzi. Za dwa tygodnie holter ciśnieniowy.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Okres rozliczeniowy w pełni. Dla wszystkich, którzy właśnie rozliczają się z podatku i wypełniają formularze PIT mamy ułatwienie. Po prawej stronie u góry są dwa przyciski: pobierz program i drugi: wypełnij PIT on-line. Programy pochodzą ze strony Fundacji Dzieciom "Zdążyć z Pomocą". W zależności od chęci można kliknąć i wypełnić swoje rozliczenie podatkowe. Będziemy niezmiernie wdzięczni jeśli ktoś z Was zechce wspomóc w ten sposób leczenie i rehabilitację Anety i wpisze w rubrykę cel szczegółowy jej dane: 9891 Gołębiewska Aneta.

2 komentarze:

  1. Dzielna Anetka,mama ma się czym na prawdę chwalić i chodzić dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i macie się czym chwalić, doskonale to rozumiem i ciesze się z Wami.Aneta napawa mnie nadzieją,ze kiedyś i Antek da sobie załatać ząbek bez narkozy. Buziak dla Anety :-*
    BaHa

    OdpowiedzUsuń