piątek, 10 maja 2013

Aneta dostała dyplom

Aneta dostała dyplom za zajęcie drugiego miejsca w konkursie na Zakątkowe Powiedzonko Roku 2012 Rozstrzygnięcie konkursu ogłoszono na zakątkowym portalu w lutym,  a niedawno w kwietniu (ach ta nasza poczta!) dotarła do nas przesyłka z nagrodą i dyplomem. Trochę się też zagapiłam przez te Anety szpitalne wojaże i dopiero teraz dostrzegłam, że jeszcze się nie pochwaliłam nagrodą na blogu. Naprawiam niedopatrzenie i oto fotki. I jeszcze nagrodzone w głosowaniu zakątkowiczów powiedzonko Anety. Dziękujemy Kochani.
"Mąż znowu narzeka, oczywiście na nas ;-) . Aneta jak zwykle wpada z nim w dyskusje:
-Bo takie są kobiety. Takie są. Ja i mama jesteśmy wesołe kobiety.
-I co ja mam z Wami zrobić?
-Kochać! A co?!"

oto dyplom i nagroda "Świat Kryształów"- zestaw do doświadczeń z tworzeniem kryształów


pierwszy eksperyment "ośnieżona" kryształkami choinka


2 komentarze:

  1. Gratulacje dla Anety,a powiedzonko bardzo trafne i pouczające :)Nasz głosik poszedł dla Was.

    OdpowiedzUsuń