środa, 28 marca 2012

Fundacja Serduszko

Fundacja Serduszko, a dokładnie Fundacja na Rzecz Dzieci z Chorobami i Wadami Serca "Serduszko" zorganizowała wczoraj w spotkanie z Panią Małgorzatą Lipiejko, dyplomowanym nauczycielem integracji wczesnoszkolnej, fizjoterapeutą, a przede wszystkim jedynym w Olsztynie certyfikowanym terapeutą SI (integracji sensorycznej) I-ego i II-ego stopnia, członkiem Polskiego Stowarzyszenia terapeutów Integracji Sensorycznej. Posiada niezwykle bogate, udokumentowane doświadczenie i sukcesy w pracy z dziećmi z różnymi deficytami rozwojowymi, w tym z dziećmi z ADHD, autyzmem czy deficytami neurologicznymi.To co powyżej zacytowałam za Fundacją, ale dla mnie przede wszystkim ciepła, wspaniała osoba. Gdzie byli tacy specjaliści jak Aneta była mała? Wybrałam się na to spotkanie, nie odstraszyły mnie późne godziny i daleka droga i jestem bardzo zadowolona. Usłyszałam wiele ciekawych rzeczy, poznałam nowe osoby i spędziłam miło czas. Pomimo wieczorowej pory czas spotkania tak szybko minął i dyskusja mogłaby jeszcze trwać i trwać. Po raz pierwszy byłam na spotkaniu Klubu Serdecznych i mam szczera nadzieję, że nie ostatni.
Wielkie podziękowania dla organizatorów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz