niedziela, 27 stycznia 2013

W ubiegłym tygodniu

W ubiegłym tygodniu trochę się działo. Miałyśmy sporo wyjazdów. Jedne z obowiązku, do lekarza i te przyjemniejsze czyli towarzyskie. Odwiedziłam z Anetą dermatologa i okulistę. Pani dermatolog zadowolona, bo nie ma dużych zmian i tylko jedna nieduża otwarta. U okulisty to raczej ja niezadowolona, bo zapodziałam gdzieś ostatnią receptę Anety na okulary, a że była to pierwsza wizyta w nowej przychodni  to kicha, bo nie wiadomo jakie szkła nosi. Pani doktor trochę zdziwiona, po co właściwie przyszłam, bo nic się nie dzieje. Dla mnie niepoważne podejście. Skoro państwową wizytę musiałam umówić 10 miesięcy temu(szok) to chyba jasne, że nie mogę przewidzieć czy coś się będzie działo czy nie. A na tym polega wizyta kontrolna, żeby to sprawdzić. Na moją prośbę, żeby mi doradziła coś na Anety zaczerwienione spojówki i brzegi powiek, które często łapie, doradziła mi przemywanie przegotowaną wodą. Aneta oczywiście oczy miała ładne w dniu wizyty, choć oczywiście sczerwieniały jej dwa dni po.
Jedno co pochwaliła pani doktor to fakt, że Aneta w ogóle widzi prawym okiem w takim stopniu. Na dnie oka ma starą bliznę po zapaleniu(toksoplazmoza) akurat w punkcie najlepszego widzenia. I na tą zmianę to jej widzenie jest naprawdę rewelacyjne.

Towarzysko to objeździłyśmy obie babcie i dziadka z okazji ich świąt, oraz moją siostrę Agnieszkę z okazji imienin. Na wiosnę gdzieś tak pod koniec maja przybędzie nam w rodzinie następna osóbka i Aneta będzie miała (najprawdopodobniej) siostrzyczkę cioteczną. U mojej siostry już ładnie zaokrąglony brzuszek ;-).
I wszystkie te wizyty objeździłyśmy z siostrą Anety, która akurat na parę dni przyjechała do domu. Aneta bardzo lubi, kiedy siostry przyjeżdżają, ale nie będę ukrywać, że uwielbia mieć pokój tylko dla siebie. Czyli ich wyjazd też ją cieszy, hahahaha. Choć po kilku dniach znowu tęskni.

Z tych przyjemnych rzeczy z ubiegłego tygodnia to jeszcze, że zrobiłam już rezerwację na wiosenny turnus rehabilitacyjny nad morzem. To już prawie tak jakbyśmy tam były jedną nogą ;-).

------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Okres rozliczeniowy w pełni. Dla wszystkich, którzy właśnie rozliczają się z podatku i wypełniają formularze PIT mamy ułatwienie. Po prawej stronie u góry są dwa przyciski: pobierz program i drugi: wypełnij PIT on-line. Programy pochodzą ze strony Fundacji Dzieciom "Zdążyć z Pomocą". W zależności od chęci można kliknąć i wypełnić swoje rozliczenie podatkowe. Będziemy niezmiernie wdzięczni jeśli ktoś z Was zechce wspomóc w ten sposób leczenie i rehabilitację Anety i wpisze w rubrykę cel szczegółowy jej dane: 9891 Gołębiewska Aneta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz