poniedziałek, 4 lutego 2013

Nowy tydzień

 Nowy tydzień się zaczyna. Mam nadzieję, że pozytywnie ;-). Mąż po kilkudniowym urlopie pojechał do pracy a Aneta podkurowana po przeziębieniu na warsztaty. Cała chata moja, ha. Sama nie wiem co robić po tylu dniach kiedy całą trójką siedzieliśmy w domu.
Aneta już w pełni sił odliczała dni do dzisiaj, bo obiecałam, że w poniedziałek ją puszczę. Czyli codziennie rano było pytanie: który dzisiaj? W odopowiedzi, że sobota padało następne: a jutro? Niedziela. I tu już sama sobie odpowiadała z uśmiechem od ucha do ucha: a później poniedziałek i warsztaty.
Najzabawniej to było jak chodziła za mężem i się dopytywała: cieszysz się, że w poniedziałek do pracy? Cieszysz się. Ja bardzo cieszę, bo też idę do pracy. Jakoś na twarzy męża nie widziałam tej radości, że ma koniec laby i musi iść do pracy, hahahaha.
Opowiem zabawną historyjkę z soboty o czytaniu moich myśli przez Anetę. Normalnie telepatia.Wchodzi po schodach i zaczyna kaszleć. Od razu zaczynam myśleć, czy w poniedziałek ją już puścić z domu czy jeszcze potrzymać bo przeziębienie może nie przejść. W tym samym momencie Aneta się odzywa:
-Mamo! To tylko kaszel! Przestań tam wymyślać! 

Normalnie czyta mi w myślach.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Okres rozliczeniowy w pełni. Dla wszystkich, którzy właśnie rozliczają się z podatku i wypełniają formularze PIT mamy ułatwienie. Po prawej stronie u góry są dwa przyciski: pobierz program i drugi: wypełnij PIT on-line. Programy pochodzą ze strony Fundacji Dzieciom "Zdążyć z Pomocą". W zależności od chęci można kliknąć i wypełnić swoje rozliczenie podatkowe. Będziemy niezmiernie wdzięczni jeśli ktoś z Was zechce wspomóc w ten sposób leczenie i rehabilitację Anety i wpisze w rubrykę cel szczegółowy jej dane: 9891 Gołębiewska Aneta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz