poniedziałek, 20 lutego 2012

Co dalej w temacie stomatologa.

Co dalej w temacie stomatologa? Ano, nic. To znaczy, że nie znalazłam gabinetu, który podjął by się leczenia kanałowego, zresztą nie widzę jakoś tego, aby Aneta dała sobie to zrobić normalnie na fotelu. Zresztą większość dentystów, z którymi rozmawiałam obstawiało wyrwanie jako środek bardziej skuteczny w jej przypadku. Znalezienie miejsca gdzie jej tego zęba wyrwą, też nie było proste. Znalazłam w naszym mieście wojewódzkim szpital gdzie zrobią jej to w narkozie. Termin sanacji wyznaczono na 20 marca. Trudno.

Byłyśmy dziś na wizycie u neurologa, bo Aneta ma nawracające bóle głowy. Są to krótkie i nagle występujące "zakłucia", jak określa je Aneta. Są dosyć mocne, bo reakcją jest natychmiastowe skulenie się i łzy. Po kilku sekundach przechodzi, a następny może być po kilku minutach lub godzinach. Nie wiążą się właściwie z żadną czynnością, porą dnia, miesiączką. Ciśnienie też ma w normie. Takich "zakłuć" może być 10/15 dziennie. Byłam już z nią u neurologa jakieś półtora roku temu i dostała wtedy do doraźnego podawania Depakine Chrono 500. Tylko za pierwszym razem wystarczyło około 2tyg żeby bóle ustały na kilka miesięcy, ostatnio musiałam jednak podawać jej przez jakieś 7 tyg. Dziś byłam z nią u innego neurologa, tak bez bóli, bo zanim się doczekałam wizyty to bóle przeszły. Nie nastroiła mnie optymistycznie. Ta lekarka kazała podawać Anecie ciągle Depakine 300 przez trzy miesiące i zgłosić się na kontrole z podstawowymi wynikami i dnem oka.
Kolejny lek do kolekcji, zastanawiam się ile jej wątroba i żołądek wytrzymają :-( . Jakoś nie jestem przekonana co do praktyki lekarskiej podawania leków bez żadnych badań. Czy nie powinna najpierw jej czegoś zlecić?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz